5.03.2014

.










Um, hej. Tak wiem,
czekacie na nowy rozdział.
Szczerze mówiąc nie wiem kiedy
się pojawi. Piszę go i pisze, ale
co chwila coś kasuję. Zawiodłam
was, ale także siebie. Naprawdę
nie wiem kiedy pojawi się następny.
Może niedługo (oby).
Cóż, jak widzieliście założyłam ankiety.
Dlaczego? Ponieważ nie jestem w stanie
pisać trzech blogów i właśnie planuję któryś
z nich zawiesić. Zważałam na ten, i choć
nadal chce to zrobić nie wiem czy potrafię.
Przepraszam.
Tyle osób chce czytać tego bloga, a ja
nie umiem nic ciekawego napisać.
Kurde, dziewczyny możecie mi w jakiś sposób
pomóc? Nie wiem do ilu rozdziałów dotrwa
drugi sezon. Może maci jakieś pomysły na rozwinięcie
akcji, co by się działo. Może to w jakiś sposób mi pomoże
zmotywuje do pisania. 
Dziękuje za przeczytanie, Marta.
Jeszcze raz 
Przepraszam

7 komentarzy:

  1. Spoko, ja mogę poczekać ;D Ale pisz szybko :*
    pamietnik-caroline-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Award, więc jeśli jesteś zaciekawiona, to zapraszam ;D
      http://pamietnik-caroline-a.blogspot.com/p/liebster-award.html
      Wiem, to żaden zaszczyt xd

      Usuń
  2. Ja mam pomysł! Ros może wrócić na ziemię w ciele kogoś innego, ale nie będzie mogła nic nikomu powiedzieć. I wtedy będzie chciała zaprzyjaźnić się z jej dawnymi przyjaciółmi i wgl, a na koniec Niall zakocha się w niej (tzn w tej w czyim ciele będzie). Tada! Nie wiem. Jak ci się spodoba pomysł to fajnie, ale nie musi się podobać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł, jednak (nie zrozum mnie źle), ale czytałam kiedyś coś takiego i wyszłoby na to, że to ściągnęłam. :(

      Usuń
  3. Przepraszam za spam. :)
    Zapraszam na TŁUMACZENIE opowiadania o Harry'm. ----> http://you-were-pregnant-tlumaczenie.blogspot.com/
    Zostawił mi wiadomość, a następnie zostawił mnie dla Taylor Swift, kiedy byłam w pierwszym miesiącu ciąży. Nie wiedział. Nie chciałam psuć jego relacji, więc trzymałam to w tajemnicy. Teraz widzę, Liam'a po 3 latach, a on jest w szoku. Co się stanie, kiedy przekona mnie do odwiedzenia innych chłopców z One Direction? A ważniejsze, co Harry powie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję cię do LBA. Więcej u mnie na blogu: http://danger-zaynmalik.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O jezu świetny <3 Nie mam fajnych pomysłow ale mogłoby być tak że Rose wróci na ziemie z tym chłopakiem i bd razem i wogóle i nagle spotka 1d

    OdpowiedzUsuń

Dla ciebie to chwila, a dla mnie podziękowanie za dobrze wykonaną pracę ♥

Obserwatorzy

Layout by Yassmine