3.20.2014

Ważne









Tak jak mówiłam, powstanie 
nowy blog.
Jutro pojawią się bohaterowie,
a następnie prolog.
Myślę, że ten blog spodoba wam się 
tak samo jak ten!
Zrobiłam ankietę, którą wygrał....
Harry !
Gratuluję zwycięzcy.

Co do tego bloga.
Epilog planuję dodać jutro,
proszę o komentowanie 
rozdziału 34. Wciąż
sądzę, że na blogu jest
mało komentarzy choć obserwatorów
jest aż 15, więc sądziłam, że komentarzy
przybędzie jednak się nieco pomyliłam.
Wiem, że dla was jest to dość wyczerpujące,
ale robi mi się przykro, ponieważ na innych
blogach, które również niektórzy z was czytają
pojawia się 50, 60, a nawet 100 komentarzy!
Oczywiście nie liczę na aż tyle komentarzy.
Chciałabym co najmniej 10-20.
Tak, tak wiem, egoistka, wyłudzaczka 
komentarzy! 
Ale oczekuję też czegoś w zamian.
Czy możecie spełnić moją prośbę?
Na znak tego, że przeczytałeś
wpisz w komentarzu
.

2 komentarze:

Dla ciebie to chwila, a dla mnie podziękowanie za dobrze wykonaną pracę ♥

Obserwatorzy

Layout by Yassmine